Propunere de web design, ce este și cât de necesară este pentru o agenție

Cele mai de succes proiecte de design încep adesea cu o fundație de afaceri de succes. Fie că lucrați la o echipă dintr-o agenție, fie sunteți un freelancer care încearcă să vândă propriile produse și servicii, o propunere de web design solidă vă poate ajuta să câștigați clienți și să vă creșteți așteptările pentru rezultate.

Iată tot ce trebuie să știți despre crearea unei propuneri de design web care vă va ajuta să atrageți clienți noi. Vom discuta despre ce este o propunere de web design și despre cum să scrieți una.

Ce este o propunere de web design?

O propunere de web design este un document care vă va ajuta să vă vindeți munca dvs. către clienți. Este un rezumat al ceea ce puteți face pentru un client cu o defalcare a problemei pe care încearcă să o rezolve și a soluției pe care o puteți oferi.

O propunere, este o solicitare comună din partea companiilor și a persoanelor care caută servicii de proiectare și dezvoltare web. O propunere de proiectare web nu reprezintă doar o defalcare a costurilor sau o estimare a lucrărilor. Deși, unele dintre aceste informații sunt incluse.

Deseori, companiile vor trimite o cerere de propunere înainte de a începe un proiect. Răspunsul dvs. este sub forma unei propuneri de proiectare web, așa că doriți să vă asigurați că propunerea dvs. iese în evidență.

Majoritatea proiectanților au o propunere implicită de proiectare a website-urilor. Acest „șablon” de propunere servește ca punct de plecare pentru fiecare nouă solicitare de proiect. Șablonul respectiv este apoi personalizat pentru fiecare client și nevoile acestuia.

Este la fel de important să avem o propunere bine concepută și bine organizată. Vom ține cont de prezentarea articolelor și referințelor solide din portofoliu.

În multe cazuri, propunerea de proiectare este introducerea dvs. către un potențial client și doriți să faceți o primă impresie solidă.

Ce ar trebui să includă o propunere de web design?

O propunere de web design trebuie să fie suficient de lungă pentru a ajuta un client să înțeleagă ce poți face. Dar, nu atât de multe încât să nu primească informațiile utile.

Reduceți propunerea în mai multe secțiuni pentru a o face mai digerabilă.

Pagina de întâmpinare. Această scrisoare simplă trebuie adresată clientului și notează numele proiectului (important dacă răspundeți la un RFP) și o introducere în stilul dvs. vizual cu elemente de marcă. Puteți utiliza, de asemenea, acest spațiu pentru a include o scurtă – de la unu la trei paragrafe – prezentare a propunerii.

Declarația de confidențialitate. Știm cu toții că produsele și serviciile variază foarte mult în funcție de proiect. O simplă declarație de confidențialitate solicită ca informațiile din propunere să nu fie furnizate public.

Declarație de problemă. Menționați problema pe care încearcă să o rezolve clientul, cum ar fi „Compania X are nevoie de o reproiectare a website-ului  și cu o copie revizuită pentru a reflecta cele mai bune practici de servicii SEO. Asigurați-vă că înțelegeți bine obiectivele și nevoile clientului pentru această secțiune.

Soluție și servicii recomandate. Acum, furnizați soluția. Cum puteți ajuta clientul să răspundă nevoilor sale? Probabil aceasta este cea mai tare parte a propunerii de web design.

Cum soluționați problema

Abordarea și procesul de acțiune. Oferiți o scurtă prezentare a modului în care lucrați și cât timp se preconizează că va dura proiectul. Acesta este, de asemenea, un loc bun pentru a include membrii echipei care vor lucra la proiect (dacă este cazul).

Referințe. Oferiți exemple sau studii de caz despre unele dintre cele mai bune activități ale clienților. Aceste exemple servesc pentru a vă prezenta portofoliul și pentru a oferi referințe.

Taxe și prețuri. Descompunerea costurilor asociate proiectului. De asemenea, includeți un contract care poate fi folosit efectiv pentru inițierea proiectului.

Despre/informații despre companie (opțional). Includeți o secțiune cu informații succinte despre compania dvs., orice specializare pe care o faceți sau despre acreditarea pe care o aveți și bios-ul membrilor echipei, dacă este cazul.

Cum scriu o propunere de web design?

Propunerea dvs. de web design trebuie să fie scrisă într-o formă persuasivă. Este un document de vânzare care va ajuta un client să decidă dacă dorește să lucreze cu dvs.

Utilizați un ton conversațional care vinde beneficiul produsului sau serviciilor dvs. pentru client. Nu vă lăsați prinși în detalii mici. O perspectivă bună este suficientă.

Includeți un proeminent apel la acțiune, invitând clientul să vă sune cu întrebări sau să vă invite la o întâlnire.

În timp ce obiectivul mare al unei propuneri de web design este de a contracta un proiect, documentul servește mai mult pentru a vă oferi o întâlnire cu un potențial client. Astfel încât, să puteți vorbi despre abilitățile de proiectare a website-ului dvs. personal.

Este prima oportunitate de a arăta că sunteți cea mai bună persoană pentru nevoile clientului. Asigurați-vă că faceți cât mai ușor pentru client să vă contacteze.

Includeți un subsol de e-mail și un număr de telefon pe fiecare pagină.

Cum conturez prețurile la o propunere de web design?

Cea mai complicată parte a propunerii de web design poate fi stabilirea prețurilor. Unii clienți vor ajunge efectiv la prețuri mai întâi înainte de a privi restul propunerii. Bugetul de marketing îl are clientul, deci pentru el este un aspect important.

Păstrați-l cât mai simplu. Clienții nu trebuie să știe detaliile fiecărei taxe sau mici cheltuieli pe care le puteți suporta în timpul creării proiectului. Introduceți elementele ușor, pentru clienți, să înțeleagă categoriile.

Prea multe informații tehnice pot fi copleșitoare pentru clienți. Prea multe elemente la rând pot duce la întrebări despre ceea ce poate fi tăiat și scos din proiect.

Încercați o structură de acest fel:

  • proiectare și dezvoltare website-uri personalizate – preț;
  • redactare și dezvoltare de conținut –  preț;
  • ce oferte servicii SEO oferiți – preț;
  • domeniu, găzduire și securitate – preț;
  • taxe opționale sau recurente (cum ar fi întreținerea continuă) – preț;
  • cost total – preț.

Șabloane pentru propuneri de proiectare web

Acum că aveți o idee despre ce este o propunere de web design și ce trebuie să includeți, puteți căuta câteva șabloane pentru propuneri de web design. Veți porni în acest fel procesul creativ.

Chiar dacă nu aveți o cerere pentru o propunere de web design în acest moment, este bine să creați un șablon folosind culorile, informațiile și marca dvs.

Vă va ajuta să puteți răspunde rapid și profesional la solicitări. Nu există niciun motiv să nu începeți cu un șablon de propunere de proiectare a website-ului și să îl personalizați.

Concluzie

O propunere bună de web design oferă unui potențial client o idee bună despre cum îi poți ajuta să rezolve o provocare de design. Nu este doar o defalcare a costurilor. Este un document de vânzare care ajută să împingă pe cineva să te contracteze. Cel puțin poți să primești o întâlnire pentru a vorbi despre un eventual proiect.

Un șablon de propunere de web design vă poate ajuta să fiți gata să răspundeți la un apel în orice moment. Veți simți un pic mai puțin anxietatea pentru a face o propunere de afaceri unui potențial client despre produsele și serviciile dvs.

Dacă aveți nevoie să vă face-ți simțită prezența în mediul online ar fi bine să începeți cu un website. Puteți aplica website-ului creat unele servicii SEO. În același timp, creați strategii de marketing care să vă completeze obiectivele de business.

Dacă aveți unele întrebări sau doriți o ofertă personalizată, datele noastre de contact vă stau la dispoziție.

Lasă un comentariu