Date de contact, de ce sunt importante în optimizare SEO pentru o afacere

Date de contact, de ce sunt importante în optimizare SEO pentru o afacere. Marketing-ul digital este încărcat cu diverse acronime ca SEO, ROI sau SERP.

În acest articol de pe blog vom analiza aceste date de contact. Vom afla de ce contează în SEO local, dar și cum trebuie să corectăm informațiile.

La ce se referă aceste date de contact și de ce sunt necesare

Prin date de contact de referim la nume, adresă și număr de telefon. Sunt informațiile afișate despre afacerea dvs. pe orice website care se listează.

Doriți ca afacerea să se ridice la nivel organic atunci când cineva efectuează o căutare locală pe Google? Sau pe orice alt motor de căutare? Este necesară o atenție consecventă asupra acestor date de contact.

Care este consistența datelor de contact

Când sunt consistente datele dvs. de contact? Atunci când numele, adresa și numărul de telefon al companiei dvs. apar listate în mod identic și precis. Pe toate platformele online. Inclusiv pe website-ul dvs., conturi de social media, listări de afaceri și alte website-uri terțe.

Trebuie menționat că aceste date de contact nu includ oficial adresa URL a website-ului dvs. Trebuie să vă asigurați că este listat exact și identic, oriunde apare.

Motoarele de căutare se concentrează pe toate lucrurile mici. A avea date de contact consistente nu înseamnă doar furnizarea acelorași informații de bază despre afacerea dvs. Ci și formatarea și ortografia acestora, contează la fel de mult.

Cum afectează aceste date de contact motoarele de căutare

Poate că motoarele de căutare găsesc informații inconsecvente despre afacerea dvs. Nu vor putea spune cu exactitate cine sunteți sau unde vă aflați.

Drept urmare, vor înceta să aibă încredere în listarea dvs. În schimb, vor favoriza afișarea unei companii în care sunt mai încrezători în rezultatele căutării locale. Desigur, acest lucru are un impact negativ asupra clasamentelor locale.

Acum, imaginați-vă că toate aceste variante circulă pe web. Care sunt cele corecte? Dacă oamenilor le este greu să le înțeleagă, gândiți-vă ce vor face motoarele de căutare.

Datele corecte de contact despre afacerea dvs. sunt afișate pe un website al unei terțe părți? De exemplu, un director de înregistrări de afaceri sau o pagină de socializare?

Motoarele de căutare observă acest lucru și vă creșteți ușor credibilitatea. Astfel, vă vor spori șansele de a fi clasat organic pentru întrebări legate de compania dvs. Chiar și Google declară că aceste date de contact sunt importante pentru SEO local.

Punctul esențial este faptul că citarea constantă a acestor date contribuie la accesarea website-ului dvs. Să vă aflați pe pagina 1 în SERP-uri locale, la obținerea de trafic local organic mai mare.

Toate acestea pot duce la mai multe vânzări și, în consecință, la creșterea afacerii în zona dvs. De exemplu, în cazul în care aveți oferte servicii SEO veți avea doar de câștigat.

Astfel, am stabilit elementele de bază. Să aprofundăm ceea ce puteți face pentru a profita la maximum de datele dvs. de contact.

Verificați dublu documentele privind aceste date de contact

În primul rând, înregistrarea oficială a afacerii necesită completarea unor documente. Și, sperăm, ați făcut câteva copii pentru dvs. înainte de a le trimite la instituțiile respective.

Așadar, faceți tot posibilul să puneți mâna pe această documentație. Verificați modul în care ați indicat numele oficial, adresa poștală și numărul de telefon al afacerii dvs.

Nu v-ați relocat afacerea pe o nouă adresă și nu ați schimbat numărul de telefon? Informațiile din documentele de înregistrare ar trebui să fie deja specificate pe website. Acest lucru ne duce spre următorul nostru punct.

Puneți ordine în website-ul dvs.

Website-ul dvs. este principala față în lumea online. Aceasta include atât oameni, cât și motoare de căutare. Astfel, cu siguranță, trebuie să vă afișați corect detaliile.

Începeți prin potrivirea încrucișată a datelor din documentele dvs. cu cele de pe website. Asigurați-vă că informațiile din aceste date de contact de pe website sunt corecte și coerente. Verificați formatarea, ortografia, pentru ca totul să fie corect și în ordine.

Care este cea mai bună practică pentru întreprinderile locale? Este indicat să afișați numele, adresa și numărul de telefon al companiei.

Atât în antetul website-ului, cât și în subsolul acestuia.

Asigurați-vă că ambele se potrivesc. În felul acesta, datele de contact vor apărea în fiecare pagină a website-ului dvs. Până la urmă, motoarele de căutare nu indexează website-urile, acestea indexează paginile!

Puteți apoi să luați numele, adresa și numărul de telefon (și adresa URL) corectă a întreprinderii. Împărtășiți-o cu toate website-urile terțe de pe internet care vă menționează. Sau cu cele care sunt relevante pentru afacerea dvs.

Intrați în lumea Google My Business

Fără îndoială, cel mai popular și puternic motor de căutare de astăzi este Google. Aceasta înseamnă că o mulțime de oameni îl folosesc pentru a căuta produse și servicii. Inclusiv cea a afacerii dvs.

Acum ne concentrăm pe cum să facem ca motoarele de căutare să aibă încredere în datele de contact. Este logic să furnizați informații corecte către Google. Acestea vor apărea în pagina dvs. de Google My Business.

În contul Google My Business trebuie să vă asigurați că toate datele oficiale sunt corecte. Numele afacerii, adresa și numărul de telefon trebuie enumerate exact așa cum sunt în documentația oficială. Atât cea de înregistrare, cât și cea de pe website-ul dvs.

Dacă aceste date de contact nu se potrivesc, actualizați-le.

După ce Google vă verifică afacerea, veți vedea datele corecte în Google Local Pack. De exemplu, atunci când dvs. sau altcineva vă căutați compania. Cu câteva servicii SEO, puteți face ca afacerea să apară atunci când oamenii vă caută serviciul în zona dvs.!

Actualizați directoarele de afaceri și înregistrările

Cu siguranță, merită să vă înscrieți afacerea în toate directoarele locale, naționale și/sau specifice industriei. În acest mod puteți obține mai mult trafic și mai multe legături, inclusiv locale.

Există trei tipuri de directoare unde puteți obține citări de date de contact:

  • locale. Astfel de directoare sunt legate de orașul sau regiunea în care desfășurați afaceri. Listați doar întreprinderile locale relevante. Intrarea în astfel de directoare reafirmă motoarelor de căutare că existați dar și unde vă aflați;
  • naţionale. Directoarele care lucrează la nivel național sunt perfecte pentru a obține mai multe citate. Acestea obțin mult mai mulți vizitatori decât directoarele locale. Însă acești oameni nu sunt la fel de vizați ca cei care folosesc directoarele locale. Prin urmare, sunt mai puțin valoroși;
  • industrie. În general, astfel de directoare oferă listări regionale, specifice nișelor. Poate fi dificil să se confrunte în funcție de nișa afacerii dvs., după ce găsiți una. Are sens să vă înscrieți în ele pentru a căuta întrebări legate de diverse de servicii. De exemplu, strategii de marketing, link building sau audit SEO.

Vrem să subliniem un amănunt atunci când verificați înregistrarea companiei în astfel de directoare. Acordați atenție numelui complet, adresei, numărului de telefon și adresei URL.

În plus, cum procedați dacă lucrați pentru actualizarea informațiilor dvs. în diverse directoare online? Este util să verificați și alte date specificate în profilul dvs. De exemplu, logo-ul, numărul de angajați/clienți, profilurile de social media etc.

Asigurați-vă că informațiile pe care le găsiți sau furnizați unor astfel de înregistrări sunt în concordanță. Cu ceea ce ați găsit în documentele oficiale, pe website și pe pagina de afaceri Google. Dacă nu este cazul, actualizați-le.

Fiți atenți la rețelele de socializare în privința acestor date de contact

O să completați profilul dvs. de afaceri în directoarele și listările online. Vi se va solicita, cel mai probabil, să indicați și profilurile de socializare ale companiei dvs.

O mulțime de rețele de socializare au evoluat. De la un loc în care oamenii se conectează, la o platformă de distribuție a informațiilor. Doriți să vă asigurați că le oferiți aceleași date de contact.

Companiile din anumite industrii pot să aibă profiluri pe mai multe platforme de socializare. Acestea încearcă să ajungă la o audiență cât mai largă.

Prin urmare, este perfect posibil ca datele dvs. de contact să fie inconsistente. Din păcate, vor fi văzute de clienții potențiali și, mai important în acest context, de motoarele de căutare.

Cu aceste informații în minte, parcurgeți toate platformele populare de socializare. De exemplu, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube și LinkedIn.

Verificați dacă aveți un cont și, dacă faceți acest lucru, verificați triplu. Asigurați-vă că datele dvs. de contact sunt la fel ca pe website-ul dvs. și sunt consecvente.

Cu toate acestea, afacerea este doar la început? Nu vă faceți griji cu privire la crearea de profiluri pe toate platformele de socializare. Concentrați-vă doar pe Facebook și Twitter, pentru început. Însă, asigurați-vă că furnizați date de contact coerente și corecte.

Împreună cu ceilalți pași, o să ajungeți pe pagina unu din căutările locale.

Concluzie

Acum, ori de câte ori întâlniți date de contact în contextul SEO local, veți ști exact la ce se referă. Ați aflat și despre cum să aveți date constante despre afacerea dvs. de pe web.

Ultimul sfat este să creați o listă cu toate locurile care au o listă a afacerii dvs. În acest fel, veți putea să le actualizați rapid și ușor, dacă efectuați modificări. Fie în nume, adresă, numărul de telefon sau adresa URL a companiei dvs.

Concluzia este că datele de contact pot avea un impact semnificativ asupra clasamentelor locale. Oferă clienților potențiali și motoarelor de căutare deopotrivă cele mai relevante date despre companie. Așadar, nu vă grăbiți și luați-vă timp pentru a obține corect datele de contact!

Lasă un comentariu